Alla inlägg den 16 februari 2011

Av livetsomsa - 16 februari 2011 09:49

En fundering som funnits väldigt länge är hur livet blivit. Och varför? Vad har jag gjort för att få detta?

En gång slog jag lite i "Sibyllans spåbok". Jag slog på födelsedatum, stjärntecken mm. Det hela summa sumarum visade sig bli ett liv i elände och missär.... Och det har stämt. Jag är så in i nordens trött på att vara rädd för vad postlådan innehåller, vem som ringer, vem som knackar på dörren osv....

JAG ÖNSKAR MEJ ETT LIV!!!!

Jag lever med en alkoholist. Vet inte i vilket skick han är när jag kommer hem från jobbet på helgerna. Han är aldrig elak, men det går inte att kommunicera med en som är så pass påverkad att han bara somnar. Jag vill inte ha det så! Jag har försökt att prata med honom, men som många andra, så har inte han problem... Han vet att jag vet, men likförbannat far han omkring och gömmer sina burkar, smiter in i köket och tar sig ett järn ur en flaska som står i skåpet.

Jag har ifrågasatt vad som är viktigast, vårt förhållande eller fyllan. Jo det var vårt förhållande.... Hur går man vidare??

Nån annan gång ska jag skriva lite om mitt tidigare liv, när jag var gift och fick några barn, men just nu orkar jag inte...

See you!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Livet


Ovido - Quiz & Flashcards